Czyli słów kilka o PiaRowaniu, tworzeniu wizerunku i komunikacji z otoczeniem
O autorze
PiaRowiec z ponad 12-letnim doświadczeniem w inicjatywach wizerunkowych, począwszy od kampanii społecznych, przez relacje z mediami i komunikację wewnętrzną, po investor relations.
Małgorzata Gaborek piarowypunktwidzenia@op.pl
 
wtorek, 29 grudnia 2015
Czy organizacja może funkcjonować bez strategii komunikacji? Oczywiście, że może. Pytanie tylko: jak długo i z jakim skutkiem? Na ile zagrożeń się naraża? A ile szans nie wykorzystuje? Koniec roku to dobry czas na podsumowanie działań komunikacyjnych firmy w mijającym roku oraz podjęcie kroków, zmierzających do postawienia na dialog z otoczeniem, wykorzystujący wszystkie nadarzające się okazje oraz możliwości technologiczne.
wtorek, 21 stycznia 2014
Zdezorientowani pasażerowie pociągu stojącego w „szczerym polu”, w głodzie i chłodzie czekają … sami nie wiedzą na co. Cóż - jak jest zima to jest zimno i takie sytuacje są możliwe. Ale czy nie cieplej, a przynajmniej na duszy byłoby tym ludziom, gdyby wiedzieli, czemu pociąg nie jedzie dalej? Gdyby mogli poinformować swoich bliskich, pracodawców lub inne osoby, na spotkanie z którymi jadą, że spóźnią się z przyczyn technicznych? Zapewne tak. Co więc po raz kolejny zawiniło?
środa, 23 października 2013
Nie wiem. Nie mam w tym zakresie wystarczającej wiedzy. Nie czuję się na tyle dobrze w temacie, aby wypowiadać się. Wydawałoby się, że powyższe sformułowania są bardzo proste ale czy w obecnym świecie dopuszczalne? Czy w czasach dominacji specjalizacji, influencerów, liderów opinii możliwe jest przyznanie się do niewiedzy bez rysy na wizerunku głębokości opinii: niedouczony, nieoczytany, laik?
wtorek, 15 października 2013
Świadomość społeczna potrzeby komunikacji organizacji z otoczeniem wzrasta. Każdy współczesny manager wie, że oprócz „core business’u” ważne jest również kreowanie wizerunku organizacji. Kreowanie, które nie ogranicza się tylko do dostarczania wysokiej jakości produktów czy usług, ale obejmuje również wpływanie na wizerunek przedsiębiorstwa jako pracodawcy, uczestnika społeczności lokalnej czy eksperta w branży.
piątek, 11 października 2013
Każdy produkt, usługa, proces, idea to swego rodzaju historia, o której twórcy chcą opowiedzieć „światu”, do której chcą przekonać otoczenie, budować możliwie jak największą grupę zwolenników, którzy w nią uwierzą i będą praktykować. Liczebność pozyskiwanego audytorium, decyduje o sukcesie lub porażce zainicjowanego przedsięwzięcia. Co zatem stanowi podstawowe narzędzie stałego docierania do potencjalnych zwolenników? Odpowiedź jest bardzo prosta. Mimo to każdego dnia upada niejedna wartościowa idea tylko dlatego, że autorzy nie doceniają roli komunikacji z otoczeniem na każdym etapie jej realizacji.
 
1 , 2 , 3